Sunday, September 9, 2007

و شوفي عهدي كان كام سنة

علي بيدندن بصوت عالي:
و اعتذري  للي هيجي بعدي
و خليه يسامحني اصل انا
اخدت كل حاجة في عهدي
و شوفي عهدي كان كام سنة
 
مرسي: طب خد بالك علشان تامر مرفوع عليه قضية بسبب الاغنية دي
علي : اشمعنى؟
مرسي : علشان فيها معاني جارحة و خادشة للحياء
علي : يا ابني دول فاهمين غلط خالص
ده مش بيكلم حبيبته
و هو اللي بيتكلم عن حبيبنه يقول عن الوقت اللي قضاه معاها عهدي
ايه النوايا اللي زي الزفت دي
...ده بيوجه كلامه لمصر
مرسي : ايه؟؟ مصر!!!؟؟؟؟؟
علي : ايوه مصر...بس على لسان الريس

6 comments:

demo 007 said...

hya deh al7a2e2a 2aly lazem kol alworld ye3rafha

(';cOoL-!-!-StUff;') said...

nice post yndmg feh el so5reya m3 el 7akeeka el mo2sefa

NeRmeeN said...

ههههههههههههههههههه
تصدق ان المعنى ده جامد اوىىىى:ي
برافو عليك ..تامر طلع ليه اتجاه سياسى اهو :ي

على فكرة البوست اللى فات بتاعك قريته وكان عاجبنى وجيت اعلق عليه ....كان النت عندى مش مبظوط ومش راضى ينشر التعليق خالص ..شوية شوية كنت هبوس ايده (النت)..نعتذر عن هذا العطب الفنى :ي

بس عموما كنت بقولك انك هيتقبض عليك قريب :ي وكنت بقولك ان حتى لو خديجة خلفت بنت ...ممكن يعدلوا الدستور و يخلوا البنات تمسك الحكم ويقولوا وقتها لازم نكون زى الدول الاوربية المتقدمة ..مش يغلبوا يعنى :ي

كل سنة وانت طيب ورمضان كريم عليك

تحياتى

الشاب الفاهم said...

مدونة جميلة وخفيفة الظل
حبيت بس اهنيك على اسلوبك في الكتابة

DoMaLaYs said...

هههههههه

جميله

بس اهنيك ان انا و انت و تامر هنشرف

في القسم قريب قوي

و يا رب استر

ههههههههههههههههههه

لا بجد لو ركبت الكلام تبقى جامده مووووووت

Anonymous said...

اذا كنت مستغني عن القليل من وقتك لمعاينة مدونة مثيرة يطلق عليها
مدونة الرخيص
تحكي مواقف من زمن الرخصاء
زورها
www.alrakhes.blogspot.com
دمتم يا غاليين